Mijn favoriete iPad apps.

20120613-093627.jpg
Zoals in het artikel van de Smart Case al naar voren kwam, heb ik een iPad (2). Ik heb hem iets minder dan een jaar, en ik kan niet meer zonder. Hij is zó handig, mede om de geweldige apps die er zijn! Hier mijn favoriete apps:

(niet op volgorde)
- Ziggo. Ik heb ook internet/wifi van ziggo, dus ik kan met de ziggo app tv kijken! Overal in huis! Ik vind dit zooo leuk en handig. Daarnaast is er ook een hele goede tv-gids in de app. Zeker een aanrader, vooral als je ook ziggo internet hebt!

- Twitter. Ik zit veel op twitter, en deze app mag dan ook niet missen! Wat ik zo fijn aan twitter op de iPad vind is het grote toetsenbord waarmee je heel gemakkelijk tweets kan posten (oja, dit heeft met de iPad en niet met de twitter app te maken…).

- WordPress. Tja, deze kon ook niet missen. Heel handig want je kan overal en altijd een artikel schrijven (dit artikel is bijvoorbeeld ook op mijn iPad geschreven).

- NU. De nieuwsapp NU is ook een veelgebruikte app op mijn iPad. Je hebt heel snel het eerste nieuws en daarnaast zijn er nog allerlei categorieën zoals Achterklap, Gadgets, Lifestyle, Muziek en meer!

- RTL XL. Ook weer zo handig, een RTL app waar je alle programma’s kan terugkijken!

- Buienradar. Jammer dat Apple niet standaard een weer-app op de iPad heeft gezet. Gelukkig is er altijd nog buienradar.

- Pages. Pages is het Microsoft Word van Apple. Het is dus een programma waarmee je documenten maakt. Van Pages is er ook een app, waarmee je gemakkelijk op de iPad documenten/tekts kan schrijven. De app is wel erg prijzig, namelijk €7,99. Maar ik vind dat je zeker waar voor je geld krijgt; de kwaliteit is immers super!

- Keynote. Keynote is het Mircrosoft Powerpoint van Apple. Je kan er dus (powerpoint)presentatie’s mee maken, waar je ook heel gemakkelijk foto’s aan kan toevoegen. Ook deze app is prijzig, namelijk €7,99, maar ook zeker het geld waard.

- Funda. Hihi, deze app heb ik puur uit nieuwsgierigheid. Als ik een (mooi) huis te koop zie staan, kijk ik altijd even op Funda wat de prijs is en of er nog extra informatie/foto’s zijn. Niet omdat ik serieus geïnteresseerd ben, maar gewoon uit nieuwsgierigheid. (:

Verder zijn er nog wat andere apps waar ik fan van ben: Wordfeud, Rumble, Facebook, Draw Something, Angry Birds, Huishoudboekje, Cute The Rope en Calculator HD.

De achtergrond is overigens van de app Pimp your Screen. Dit is een app met honderden achtergronden voor je iPad/iPhone. Deze app kost 79 cent, maar ik vind dat je zeker waar voor je geld krijgt!

Eén reactie op “Mijn favoriete iPad apps.

  1. Pingback: Mijn favoriete iPhone apps. « Your Lifestyle Diary

Geef een reactie

